Garantie / omruilingen

Garantie

De producten van Hoorwinkel.nl hebben een garantie termijn van 1 of 2 jaar na aankoop. De garantietermijn is afhankelijk van het artikel en is aangegeven in de beschrijving van het desbetreffende artikel.

Bij een garantietermijn kan geen aanspraak gemaakt worden indien:

Retouren

Het kan gebeuren dat bij aanschaf van een artikel het niet voldoet aan de verwachting. Dit kan zijn doordat het artikel niet naar behoren werkt. Bij Hoorwinkel.nl kan een artikel geruild of geretourneerd worden als dat binnen 14 dagen na aankoop wordt gemeld. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie uitzonderingen op de bedenktermijn voor een overzicht van uitgesloten artikelen.

Uitzonderingen
De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

U kunt het artikel zonder opgaaf van redenen, maar inclusief -indien redelijkerwijze mogelijk- toebehoren en accessoires en de factuur/pakbon in de originele verpakking, gefrankeerd sturen naar:

Hoorwinkel.nl
Postbus 87
1420 AB  Uithoorn 

Omruilen

Na een correcte retournering van een artikel en constatering van het defect wordt het artikel (indien voorradig) kosteloos vervangen.

Retourformulier

Klik hier voor het model retourformulier.

Geld terug

Hoorwinkel.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Hoorwinkel.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Hoorwinkel.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachtenafhandeling

Hoorwinkel.nl levert producten van hoge kwaliteit en streeft naar 100% klanttevredenheid. Mocht u een klacht of opmerking hebben, dan kunt u contact met ons opnemen per e-mail, info@vanboxtelhoorwinkels.nl, of bellen op 088-5252052. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht beoordelen en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de behandeling van uw klacht meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. Indien u dit niet op prijs stelt, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.